PRZED ZAMÓWIENIEM !!!
  • Zapytaj o dostępność !
  • Potwierdź cenę !
  • Potwierdź termin dostawy !

Zapraszamy do współpracy SKLEPY, INSTALATORÓW, DEVELOPERÓW - Oferujemy atrakcyjne upusty cenowe !!!

Producenci

Tarcze Hamulcowe PRZÓD Sport Ford Fiesta, Focus, Mazda 121 [258x44] Wierc+Frez Starline PB 2456S

Dostępność: duża ilość
Wysyłka w: 24 godziny
Cena: 280,00 zł 280.00
Cena netto: 227,64 zł
ilość szt.
Zyskujesz 280 pkt [?]
dodaj do przechowalni
Ocena: 0
Producent: Starline
Kod produktu: B6C2-10015

Opis

Tarcze Hamulcowe PRZÓD Sport Ford Fiesta, Focus, Mazda 121 [258x44] Wierc+Frez Starline PB 2456S

Komplet - 2 szt.

 

średnica zewnętrzna [mm] 258
Grubość tarczy hamulcowej [mm] 22
Wysokość [mm] 43,4
Ilość otworów 4
Średnica otworu centrującego [mm] 64
Strona zabudowy Oś przednia
Typ tarczy hamulcowej
  • wentylowany
  • Szczelinowy / perforowany
Minimalna grubość [mm] 20
Jakość PJ

Opis

Tarcze hamulcowe Starline Sport są idealne dla wszystkich, którzy używają swoich samochodów na zwykłych drogach i do jazdy bardziej w warunkach sportowych. Ulepszone właściwości tych tarcz łączą w sobie zalety wytrzymałości najlepszych tarcz drogowych i znakomitych osiągów dostosowanych do umiarkowanego użytku sportowego.

Tarcze Starline Sport są także wyposażone w system wentylacyjny, który znacząco poprawia zdolność chłodzenia i podnosi odporność na pękanie termiczne. Nawiercane i nacinane wykończenia tarcz są zaprojektowane i wykonane z drobiazgową precyzją. Otwory i nacięcia w powierzchni hamującej pomagają rozpraszać ciepło i eliminują gazy i pyły podczas hamowania.

Zarówno nawiercenia jak i nacięcia przerywają warstewkę wody tworzącą się podczas jazdy na mokrej nawierzchni zwiększając skuteczność hamulców. Ten efekt jest najbardziej widoczny w tarczach z krzyżowym nawiercaniem, ze względu na różny stosunek wgłębień do płaskiej powierzchni, gdzie woda może przepływać przez otwory wentylacyjne.



średnica [mm] 258
Typ tarczy hamulcowej wentylowany
Grubosć tarczy hamulcowej [mm] 22
średnica otworu centrujacego [mm] 63,5
Ilosć otworów 4
Wysokość [mm] 43,4
Minimalna grubożć [mm] 20
Strona zabudowy Oś przednia

 

Tarcze hamulcowe są elementem eksploatacyjnym, zatem kierowca powinien być przygotowany na ich terminową wymianę. Kiedy? Trudno to określić. Zależy to od rodzaju tarcz (przede wszystkim od ich jakości), od tego, jak układa się ich współpraca z klockami, od stylu jazdy. Nawet od tego, w jakich warunkach auto jest eksploatowane. Na przykład jeśli auto jest przede wszystkim eksploatowane w mieście, tarcze zużywają się znacznie szybciej. Można przyjąć, że tarcze średniej jakości, powinny przetrwać 40 tys. km przebiegu. Tarcze hamulcowe mają kształt metalowego dysku, można nawet stwierdzić, że ze względu na uwypukloną wewnętrzną część, przypominają latający spodek. Tarcze obrabiane są na precyzyjnych maszynach, muszą być także wyprodukowane ze specjalnych stopów. Wszystko przez ciężkie warunki pracy. Na skutek tarcia tarcza może rozgrzewać się do temperatury wyższej niż 500 st. Celsjusza. Musi znosić bardzo duże obciążenia, poza tym musi być tez odporna na ścieranie, aby nie uległa zbyt szybkiemu zużyciu. Najtańsze są tarcze monolityczne, czyli pełne. Ich wadą jest przegrzewanie się. Droższe i wydajniejsze są tarcze wentylowane. Posiadają one nawiercone otwory, którymi odprowadza się ciepło, powstałe w czasie hamowania. W autach sportowych stosuje się także tarcze nawiercane i nacinane, które jeszcze lepiej odprowadzają ciepło. Prawdziwą ekstraklasą wśród tarcz hamulcowych są tarcze ceramiczne. Stosuje się je w najdroższych autach sportowych oraz w samochodach klasy premium. Tych tarcz nie można przegrzać. Tarcza hamulcowa jest zamontowana na piaście kola. Wiruje zatem wraz z nim. Nieruchomy zacisk hamulcowy, zamontowany za pomocą jarzma do zwrotnicy koła, utrzymuje w odpowiedniej pozycji klocki hamulcowe. Jeden klocek znajduje się od strony nadwozia samochodu, a drugi od strony zewnętrznej. Obydwa nie dotykają tarczy w czasie pracy. Jeśli kierowca naciśnie pedał hamulca, pompa zaczyna tłoczyć płyn hamulcowy pod dużym ciśnieniem (jest ono jeszcze zwiększane przez dodatkowe urządzenie). Płyn wypycha tłoczek, zamontowany w zacisku. Tłoczek powoduje dociśnięcie do tarczy jednego klocka, a z drugiej strony dociska drugi. Okładziny cierne klocka trą o powierzchnię roboczą tarczy z dwóch stron (wręcz biorą ją w kleszcze), powodując zmniejszenie prędkości lub zatrzymanie samochodu, w zależności od siły nacisku na pedał.

 

  • FORD FIESTA IV (JA_, JB_) 1.25 i 16V 75KM 1995-2002
  • FORD FIESTA IV (JA_, JB_) 1.3 i 50KM 1995-2002
  • FORD FIESTA IV (JA_, JB_) 1.3 i 60KM 1995-2002
  • FORD FIESTA IV (JA_, JB_) 1.4 i 16V 90KM 1996-2002
  • FORD FIESTA IV (JA_, JB_) 1.6 16V Sport 103KM 2000-2002
  • FORD FIESTA IV (JA_, JB_) 1.8 D 60KM 1995-2000
  • FORD FIESTA IV (JA_, JB_) 1.8 DI 75KM 2000-2002
  • FORD FIESTA Skrzynia (J5_, J3_) 1.3 60KM 1996-2003
  • FORD FIESTA Skrzynia (J5_, J3_) 1.8 D 60KM 1996-2002
  • FORD FIESTA Skrzynia (J5_, J3_) 1.8 DI 75KM 2000-2003
  • FORD FIESTA Skrzynia (JV_) D 1.8 60KM 1998-2002
  • FORD FIESTA V (JH_, JD_) 1.25 16V 70KM 2003-2008
  • FORD FIESTA V (JH_, JD_) 1.25 16V 75KM 2002-2008
  • FORD FIESTA V (JH_, JD_) 1.3 60KM 2001-2008
  • FORD FIESTA V (JH_, JD_) 1.3 69KM 2001-2008
  • FORD FIESTA V (JH_, JD_) 1.4 16V 80KM 2001-2008
  • FORD FIESTA V (JH_, JD_) 1.4 TDCi 68KM 2001-2008
  • FORD FIESTA V (JH_, JD_) 1.6 16V 100KM 2001-2008
  • FORD FIESTA V (JH_, JD_) 1.6 TDCi 90KM 2004-2008
  • FORD FIESTA V Van 1.3 69KM 2003-2005
  • FORD FIESTA V Van 1.4 TDCi 68KM 2003-2010
  • FORD FOCUS (DAW, DBW) 1.4 16V 75KM 1998-2004
  • FORD FOCUS (DAW, DBW) 1.6 16V 100KM 1998-2004
  • FORD FOCUS (DAW, DBW) 1.8 16V 115KM 1998-2004
  • FORD FOCUS (DAW, DBW) 1.8 DI / TDDi 75KM 1999-2004
  • FORD FOCUS (DAW, DBW) 1.8 TDCi 100KM 2002-2004
  • FORD FOCUS (DAW, DBW) 1.8 TDCi 115KM 2001-2004
  • FORD FOCUS (DAW, DBW) 1.8 Turbo DI / TDDi 90KM 1998-2004
  • FORD FOCUS (DAW, DBW) 2.0 16V 131KM 1998-2004
  • FORD FOCUS Turnier (DNW) 1.4 16V 75KM 1999-2004
  • FORD FOCUS Turnier (DNW) 1.6 16V 100KM 1999-2004
  • FORD FOCUS Turnier (DNW) 1.8 16V 115KM 1999-2004
  • FORD FOCUS Turnier (DNW) 1.8 DI / TDDi 75KM 1999-2004
  • FORD FOCUS Turnier (DNW) 1.8 TDCi 100KM 2002-2004
  • FORD FOCUS Turnier (DNW) 1.8 TDCi 115KM 2001-2004
  • FORD FOCUS Turnier (DNW) 1.8 Turbo DI / TDDi 90KM 1999-2004
  • FORD FOCUS Turnier (DNW) 2.0 16V 131KM 1999-2004
  • FORD FOCUS sedan (DFW) 1.4 16V 75KM 1999-2004
  • FORD FOCUS sedan (DFW) 1.6 16V 100KM 1999-2004
  • FORD FOCUS sedan (DFW) 1.8 16V 115KM 1999-2004
  • FORD FOCUS sedan (DFW) 1.8 TDCi 100KM 2002-2004
  • FORD FOCUS sedan (DFW) 1.8 TDCi 115KM 2001-2004
  • FORD FOCUS sedan (DFW) 1.8 Turbo DI / TDDi 90KM 1999-2004
  • FORD FOCUS sedan (DFW) 2.0 16V 131KM 1999-2004
  • FORD FUSION (JU_) 1.25 75KM 2004-2012
  • FORD FUSION (JU_) 1.3 60KM 2002-2005
  • FORD FUSION (JU_) 1.4 80KM 2002-2012
  • FORD FUSION (JU_) 1.4 TDCi 68KM 2002-2012
  • FORD FUSION (JU_) 1.6 100KM 2002-2008
  • FORD FUSION (JU_) 1.6 TDCi 90KM 2004-2012
  • FORD KA (RB_) 1.6 i 95KM 2001-2008
  • FORD PUMA (EC_) 1.4 16V 90KM 1997-2000
  • FORD PUMA (EC_) 1.6 16V 103KM 2000-2002
  • FORD PUMA (EC_) 1.7 16V 125KM 1997-2002
  • FORD PUMA (EC_) Racing ST 160 155KM 1999-2002
  • FORD STREET KA (RL2) 1.6 95KM 2003-2005
  • MAZDA 121 III (JASM, JBSM) 1.25 75KM 1996-2003
  • MAZDA 121 III (JASM, JBSM) 1.3 50KM 1996-2003
  • MAZDA 121 III (JASM, JBSM) 1.3 60KM 1996-2003
  • MAZDA 121 III (JASM, JBSM) 1.8 D 60KM 1996-2003
  • MAZDA 2 (DY) 1.25 75KM 2003-2007
  • MAZDA 2 (DY) 1.4 80KM 2003-2007
  • MAZDA 2 (DY) 1.4 CD 68KM 2003-2007
  • MAZDA 2 (DY) 1.6 100KM 2003-2007

Opinie o produkcie (0)

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl